ESPI Bieżący | 21/2022

Zarząd BVT S.A. z siedzibą w Tarnowie dalej: Spółka informuje, iż w konsekwencji decyzji podjętej w dniu 18 września 2020 r. w sprawie przeprowadzenia analizy możliwych kierunków rozwoju Spółki, o czym Spółka informowała w trybie raportu ESPI nr 29/2020 z dn. 18 września 2020 r., a także w związku z prowadzonymi działaniami przygotowawczymi, o których Spółka informowała w trybie raportu ESPI nr 22/2021 z dn. 21 czerwca 2021 r., w dniu dzisiejszym podjął decyzję o uruchomieniu działalności w zakresie obsługi roszczeń klientów posiadających kredyty denominowane we frankach szwajcarskich.

W związku z tym, Spółka rozpoczyna działania aktywnego pozyskiwania klientów posiadających takie kredyty denominowane we frankach szwajcarskich, wymagające obsługi roszczeń. Działania te wpisują się w strategię budowy portfela obsługiwanych klientów. Budowa portfela następuje we współpracy z podmiotem zajmującym się od kilku lat taką obsługą. Współpraca ma na celu przyśpieszenie budowy portfela obsługiwanych klientów z korzyścią dla obydwóch podmiotów. Założeniem Spółki jest systematyczne pozyskiwanie i profesjonalna obsługa kredytobiorców posiadających kredyty we frankach w zakresie odzyskiwania nienależnych korzyści od kredytodawców, oraz odnoszeniu korzyści prowizyjnej w ramach zakończonych sukcesem spraw. Rozpoczęcie tej działalności zostało poprzedzone rozpoznaniem sytuacji rynkowej oraz przygotowaniem wewnątrzorganizacyjnym do procedowania takich spraw.

Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, że równolegle rozpoczęte zostają działania dotyczące pozyskiwania klientów będących użytkownikami końcowymi energii elektrycznej, którzy są obciążeni dodatkowymi opłatami jakościowymi. We współpracy z wyspecjalizowanym podmiotem technologicznym Spółka będzie oferowała montaż nowoczesnych urządzeń rozwiązujących problemy jakościowe poboru energii, zgodnie z coraz szerzej stosowanymi wymogami Ministerstwa Energii oraz Ministerstwa Klimatu i Środowiska. Zadaniem Spółki jest zwiększanie sprzedaży oraz rozwijanie zakresu obsługi i oferty rozwiązań technologicznych. Także to działanie jest konsekwencją podjętej w dniu 18 września 2020 r. decyzji w sprawie przeprowadzenia analizy możliwych kierunków rozwoju Spółki, której dotyczył raport ESPI nr 29/2020 z dn. 18 września 2020 r.

Ponadto Zarząd wskazuje, iż w miarę rozwoju nowych obszarów biznesowych, rozważane mogą być również inne możliwości.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2022-06-10 Robert Gądek Prezes Zarządu Robert Gądek