Strategia rozwoju

  1. Kontynuacja rozwoju usług obsługi Klientów prowadzących spory z instytucjami, w szczególności w zakresie kredytów hipotecznych waloryzowanych w walutach obcych, sankcji kredytu darmowego i podobnych.
  2. Rozwój koncepcji nowych usług dla Klientów na bazie obsługi sporów z instytucjami.
  3. Kontynuacja zakupu i windykacji wierzytelności masowych od operatorów usług komunikacyjnych, wierzytelności pochodzących z branży telekomunikacyjnej, wierzytelności z branży pożyczkowej.
  4. Utrzymywanie dywersyfikacji portfeli związanych z wierzytelnościami bankowymi.
  5. Rozwój działalności usługowej (monitoring i inkaso) wobec dużych wierzycieli pierwotnych (ubezpieczyciele, pożyczkodawcy, usługodawcy). Rozwój nowych usług około-windykacyjnych i prawnych (obsługa prawna kredytów walutowych itp.)
  6. Budowanie selektywnej specjalizacji i wysokomarżowej pozycji w wybranych segmentach dla windykacji własnych wierzytelności masowych, biznesowych i hipotecznych.
  7. Dalszy rozwój infrastruktury teleinformatycznej, analiz „big data”, wykorzystania AI oraz migracji do pracy rozproszonej w wysoko wykwalifikowanym zespołem w dogodnych lokalizacjach (budowanie przewagi know-how oraz kosztowej przez efektywność rozwiązań).
  8. Możliwe budowanie pozycji na rynku wierzytelności bankowych poprzez wprowadzenie usługi zarządzania funduszami sekurytyzacyjnymi.